Matematycy z całego świata spotkali się na UMCS, by wymienić doświadczenia.
CZYTAJ: 14-latka spacerowała po mieście z plecakiem pełnym narkotyków
– Dzielimy się między innymi swoimi badaniami, obserwacjami – mówi doktor Eliza Jackowska-Boryc z Instytutu Matematyki UMCS. – Proponowane zmiany są związane z rozwojem społeczeństwa, które już wiemy, że inaczej postrzega matematykę. Kiedyś nasza młodzież była mniej doświadczona przez media społecznościowe, rzadziej korzystała z ekranów, dużo więcej korzystaliśmy z form papierowych. Po pandemii wszystko przerzuciło się w stronę nauczania online, narzędzi multimedialnych, co niekoniecznie przyniosło dobre efekty. Wciąż prowadzimy badania, jakie skutki przyniosło nauczanie zdalne.
Konferencja Contemporary Mathematics Education trwa w Instytucie Informatyki UMCS.
EwKa / opr. AKos
Fot. pexels.com