Przedstawiciele publicznych rozgłośni radiowych z całej Polski rozmawiają o wykorzystaniu nowoczesnych technologii w mediach. W Kazimierzu Dolnym trwają Konferencja „Nowe media w radiofonii” i XXX Seminarium Reklamy Radiowej, współorganizowane przez Polskie Radio Lublin.
– Nowe media to drugie płuco współczesnego radia – mówi prezes Polskiego Radia Lublin Mariusz Deckert. – Słuchacz, który włączy radio przy śniadaniu albo w samochodzie, jest często innym odbiorcą niż ten, który wchodzi na nowe media, czyli na podcasty, stronę internetową. Nawet jeżeli są to ci sami odbiorcy, to nie w tym samym czasie. Dlatego nowe media dla nas, jako radia, są niezwykle ważne. Bo to jest przyszłość.
CZYTAJ: Radio Lublin w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów regionalnych w Polsce w 2022 roku
Uczestnicy konferencji i seminarium w Kazimierzu Dolnym rozmawiają także między innymi o kreatywnym wykorzystywaniu mediów społecznościowych oraz bezpieczeństwie danych.
RyK / opr. ToMa
Fot. RL