Mieszkanka Chełma skontaktowała się z „Pogotowiem radiowym” prosząc o pomoc w sprawie opłaty karnej, którą musiała uiścić za „bezpłatny” w założeniu postój pod jednym z chełmskich dyskontów.
Opłatę nałożono tylko dlatego, ze moja rozmówczyni zapomniała pobrać biletu tuż po przyjeździe za zakupy i zaparkowaniu samochodu. Czy udało się rozwiązać problem słuchaczki Polskiego Radia Lublin? Jak zareagował operator parkingu, spółka ATPark, a także właściciel sieci sklepów spółka Jeronimo Martins Polska?
O tym w audycji Polskiego Radia Lublin „Pogotowie radiowe” 21 października 2024 roku od godziny 12:00 do 13:00, której gościem jest także Krzysztof Nadolski – Rzecznik Konsumentów dla Miasta Chełm i Powiatu Chełmskiego.
Zaprasza Dariusz Turecki.
Fot. pixabay.com
Pliki dźwiękowe
21.10.2024 Pogotowie radiowe





![Choinki zeszły w mgnieniu oka. Mieszkańcy pomagają choremu Franiowi [ZDJĘCIA] 5 EAttachments9201655e9a973e311b186f88a367a6f9539e3bd xl](https://radio.lublin.pl/wp-content/uploads/2025/12/EAttachments9201655e9a973e311b186f88a367a6f9539e3bd_xl-350x250.jpg)
![Zdecydowało pięć minut. Remis Motoru Lublin na jubileusz [ZDJĘCIA] 6 EAttachments9201916b24fb5df05345bf9eaefc60d98541a53 xl](https://radio.lublin.pl/wp-content/uploads/2025/12/EAttachments9201916b24fb5df05345bf9eaefc60d98541a53_xl-350x250.jpg)




