Mieszkanka Chełma skontaktowała się z “Pogotowiem radiowym” prosząc o pomoc w sprawie opłaty karnej, którą musiała uiścić za “bezpłatny” w założeniu postój pod jednym z chełmskich dyskontów.
Opłatę nałożono tylko dlatego, ze moja rozmówczyni zapomniała pobrać biletu tuż po przyjeździe za zakupy i zaparkowaniu samochodu. Czy udało się rozwiązać problem słuchaczki Polskiego Radia Lublin? Jak zareagował operator parkingu, spółka ATPark, a także właściciel sieci sklepów spółka Jeronimo Martins Polska?
O tym w audycji Polskiego Radia Lublin “Pogotowie radiowe” 21 października 2024 roku od godziny 12:00 do 13:00, której gościem jest także Krzysztof Nadolski – Rzecznik Konsumentów dla Miasta Chełm i Powiatu Chełmskiego.
Zaprasza Dariusz Turecki.
Fot. pixabay.com