Tylko dwa razy w miesiącu otwarty jest w Białej Podlaskiej punkt obsługi klienta PGNiG Obrót Detaliczny. Z tego powodu niezadowoleni są mieszkańcy Białej Podlaskiej i powiatu bialskiego, którzy aby załatwić sprawy oczekują godzinami w długich kolejkach. Dlatego poprosili nas o interwencję w tej sprawie.
CZYTAJ: Ukojenie dla serc i uczczenie przyjaciela. W Chełmie powstanie cmentarzysko dla zwierząt?
Klienci przed punktem obsługi pojawili się na dwie godziny przed jego otwarciem.
– Drugi raz tutaj przyszedłem, bo są tak duże kolejki. Za pierwszym razem się nie udało. Nie szanuje się ludzi. Choć raz w tygodniu żeby było. Zająłem kolejkę o 7.00 – mówią klienci. – Ja dziś jestem pierwszy raz – to nie do pomyślenia, że jest tyle osób, a tylko dwa razy w miesiącu. To powinno być chociaż raz w tygodniu. Jak ktoś później przyjdzie, to nie wiem, czy będzie obsłużony. Uważam, że powinna być możliwość elektronicznej rejestracji, żeby można było przyjść na określony dzień i godzinę. Jestem niezadowolona. Przyszłam o 7.30 i chyba się dzisiaj nie załapię. Może wydłużyć godziny pracy, albo częstsze wizyty? Jestem ciekawa jak funkcjonuje ich firma w Siedlcach, czy są identyczne godziny pracy. Zastanawiam się, czy nie pojechać do Siedlec – może tam nie będzie kolejki.
– Można było to lepiej zorganizować. Biała to nie jest przecież jakaś wioska, żeby tego punktu nie było otwartego częściej. Pół godziny jedna osoba. Ja jestem piąty, więc trzeba liczyć, że będę czekał 2,5 godziny. Musiałem wziąć wolne, na wszelki wypadek wypisałem urlop. Osoby, które nie pracują, mogą przyjść i czekać, a ci, którzy pracują – muszą poświęcić swój dzień urlopu – dodają niezadowoleni klienci.
CZYTAJ: Będzie mniej zagranicznych studentów? Nowe wytyczne w zakresie wiz
Jakie jest stanowisko firmy? Dział public relations przyznaje, że zaobserwowano zwiększone zainteresowanie klientów punktem obsługi w Białej Podlaskiej, dlatego firma zapewnia, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, od września uruchomi dodatkowy dyżur w Białej Podlaskiej. Pracownicy firmy liczą, że trzy dyżury w miesiącu pozwolą na efektywną obsługę i krótszy czas oczekiwania. PGNiG Obrót Detaliczny zachęca też do korzystania z infolinii oraz elektronicznego biura obsługi klienta, które pozwolą na załatwienie najważniejszych spraw – m.in. opłacenie rachunków, podanie odczytu gazomierza czy nawet dokonanie zmian w zawartej umowie.
Punkt obsługi klienta w Białej Podlaskiej działa od września ubiegłego roku. Najbliższy taki punkt znajduje się w oddalonych o 70 km Siedlcach.
MaT/ opr. DySzcz
Fot. pixabay.com