O funkcjonowaniu mediów publicznych w likwidacji rozmawiają likwidatorzy rozgłośni regionalnych, którzy uczestniczą w XXXI Seminarium Reklamy Radiowej.
– Komunikacja jest ważna, stąd nasze spotkania i rozmowy o planach, ale też o problemach mediów publicznych, z którymi cały czas się borykamy – mówi Cezary Wojtczak z Polskiego Radia PIK, szef rozgłośni. – Jak wiadomo, największym problemem jest to, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji Macieja Świrskiego nie przelewa rozgłośniom regionalnym, a także pozostałym mediom publicznym, należnych nam pieniędzy z abonamentu, co w znaczącym stopniu utrudnia naszą pracę. Łącznie to jest ok. 80 mln zł, jeżeli chodzi o wszystkie rozgłośnie. Czekamy, aż te pieniądze w końcu trafią na nasze konta, bo są nam bardzo potrzebne na bieżące funkcjonowanie i realizację naszych zadań, także misji publicznej.
CZYTAJ: Senator Trela o interwencji ws. wypłaty pieniędzy mediom publicznym [WIDEO]
Spotkanie likwidatorów odbywa się w siedzibie Polskiego Radia Lublin.
PaSe / opr. WM
Fot. Iwona Burdzanowska