Najpierw bierzemy bilet z numerkiem, a potem idziemy do urzędnika. W Wydziale Ewidencji Kierowców i Pojazdów Urzędu Miasta w Zamościu uruchomiono „kolejkomat”, który ma usprawnić obsługę interesantów.
– Urządzenie znajduje się na parterze budynku, przy schodach prowadzących do wydziału – mówi Agnieszka Gorajska, dyrektor Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów. – Tam znajduje się biletomat, tam znajduje się monitor, który wywołuje głosowo i wizyjnie osoby, które wcześniej pobrały bilet. Na tym urządzeniu, czyli tzw. infokiosku, wyświetlane są kafelki, na których umieściliśmy podstawowe nazwy czynności, które można tutaj załatwić, podstawowe nazwy spraw. Ważna informacja: do jednej sprawy pobieramy jeden bilet.
W najbliższych tygodniach uruchomiona zostanie także możliwość elektronicznej rezerwacji wizyt w zamojskim Wydziale Komunikacji.
JN / opr. WM
Fot. Miasto Zamość