Centrum Spotkania Kultur w Lublinie zajęło 4. miejsce w ogólnopolskim rankingu Top Marka 2023 w kategorii „Popularyzacja Kultury”. Raport tworzony jest od 2017 roku przez Magazyn „Press” oraz PSMM Monitoring & More.
CZYTAJ: Przebudowane skrzyżowanie dostępne dla kierowców
W badaniach ujęto 50 rankingów branżowych i 500 marek, uszeregowanych według ich siły.
Do końca sierpnia 2023 roku w Centrum Spotkania Kultur zorganizowano 1250 wydarzeń, które odwiedziło 600 tys. gości. Ten rok rozpoczęła wystawa prac Zdzisława Beksińskiego. W maju na deskach Sali Operowej CSK wystąpił światowej sławy amerykański wirtuoz gitary Steve Vai. W czerwcu instytucja organizowała 57. edycję Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym. Ponadto w wakacje dach CSK zamieniono w przestrzeń relaksu i kulturalnych spotkań.
Podobnie jak w latach poprzednich badanie Top Marka rozpoczęto od wytypowania 50 branż, o których pisano najczęściej. Łącznie zweryfikowano przekaz dotyczący 950 firm.
ZAlew / opr. ToMa
Fot. archiwum