Punkt Obsługi Klienta w Białej Podlaskiej uruchomiła spółka PGNiG Obrót Detaliczny – Spółka z Grupy ORLEN. Mieszkańcy będą mogli tu między innymi podpisać umowę, zmienić taryfę, sprawdzić historię płatności oraz faktur.
Punkt Obsługi Klienta w Białej Podlaskiej mieści się na parterze budynku filii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego przy ulicy Warszawskiej 14. Będzie otwarty dwa razy w miesiącu w godzinach od 9.00 do 15.00. Pierwszy dyżur odbył się dziś (08.09), a kolejne są zaplanowane na 22 września, 4 i 18 października.
CZYTAJ: Tragedia podczas wycinki drzewa. Nie żyje mężczyzna
Do tej pory mieszkańcy Białej Podlaskiej musieli pokonać 70 km, by dotrzeć do najbliższego Biura Obsługi Klienta w Siedlcach.
PaSe / opr. PrzeG
Fot. pixabay.com