Punkt Obsługi Klienta w Białej Podlaskiej uruchomiła spółka PGNiG Obrót Detaliczny – Spółka z Grupy ORLEN. Mieszkańcy będą mogli tu między innymi podpisać umowę, zmienić taryfę, sprawdzić historię płatności oraz faktur.
Punkt Obsługi Klienta w Białej Podlaskiej mieści się na parterze budynku filii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego przy ulicy Warszawskiej 14. Będzie otwarty dwa razy w miesiącu w godzinach od 9.00 do 15.00. Pierwszy dyżur odbył się dziś (08.09), a kolejne są zaplanowane na 22 września, 4 i 18 października.
CZYTAJ: Tragedia podczas wycinki drzewa. Nie żyje mężczyzna
Do tej pory mieszkańcy Białej Podlaskiej musieli pokonać 70 km, by dotrzeć do najbliższego Biura Obsługi Klienta w Siedlcach.
PaSe / opr. PrzeG
Fot. pixabay.com






![Przemyt z Białorusi udaremniony. Towar za ćwierć miliona złotych [ZDJĘCIA, FILM] 6 EAttachments91980910a01fda68fd1ba8110eef1280115ec71 xl](https://radio.lublin.pl/wp-content/uploads/2025/12/EAttachments91980910a01fda68fd1ba8110eef1280115ec71_xl-350x250.jpg)




