Straciła oszczędności, bo chciała pomóc “kupującej”

perfume 4232929 1280 2023 09 20 080948

37-latka chciała przez Internet sprzedać perfumy. Straciła 10 tysięcy złotych.

Do kobiety odezwała się potencjalna klientka, która przesłała jej link przekierowujący na stronę przypominającą stronę firmy kurierskiej i banku. Gdy zalogowała się na stronę banku, skontaktował się z nią rzekomy pracownik firmy kurierskiej i zaoferował pomoc w realizacji transakcji.

CZYTAJ: Zadzwonił na 112 prosząc o pomoc. Okazało się, że wszystko zmyślił

W pewnym momencie stwierdził, że przez pomyłkę banku z konta „kupującej” perfumy została pobrana wyższa kwota niż powinna. Kobieta myśląc, że pomaga, przekazała mu kilka kodów BLIK. W efekcie z jej konta zniknęło 10 tysięcy złotych.

Oszustów poszukują teraz policjanci, którzy apelują o rozwagę przy internetowych transakcjach.

PaSe / opr. WM

Fot. pixabay.com

Exit mobile version