czwartek, 30 marca 2023
°c
Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
Polskie Radio Lublin
  • WIADOMOŚCI
    • BIAŁA PODLASKA
    • CHEŁM
    • LUBARTÓW
    • LUBLIN
    • PUŁAWY
    • ZAMOŚĆ
    • KRAJ I ŚWIAT
  • W RADIU
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • PUBLICYSTYKA
    • REPORTAŻ
    • SPORT
    • POGODA
  • KONCERTY
  • GALERIE
  • PATRONATY
    • KALENDARIUM
    • WNIOSEK O PATRONAT
  • AUDYCJE
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • LUDZIE RADIA
    • HISTORIA RADIA
    • STUDIO LUBLIN
    • STUDIO IM. BUDKI SUFLERA
    • REKLAMA
    • REGULAMINY i RODO
    • BIP
    • KONTAKT
SŁUCHAJ
Polskie Radio Lublin
  • WIADOMOŚCI
    • BIAŁA PODLASKA
    • CHEŁM
    • LUBARTÓW
    • LUBLIN
    • PUŁAWY
    • ZAMOŚĆ
    • KRAJ I ŚWIAT
  • W RADIU
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • PUBLICYSTYKA
    • REPORTAŻ
    • SPORT
    • POGODA
  • KONCERTY
  • GALERIE
  • PATRONATY
    • KALENDARIUM
    • WNIOSEK O PATRONAT
  • AUDYCJE
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • LUDZIE RADIA
    • HISTORIA RADIA
    • STUDIO LUBLIN
    • STUDIO IM. BUDKI SUFLERA
    • REKLAMA
    • REGULAMINY i RODO
    • BIP
    • KONTAKT
Polskie Radio Lublin
Strona Główna Sponsorowane

Jak promować lokalny biznes

01 lutego 2023 / 09:08
A A
Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterKod QR

Początkujący przedsiębiorca, który chciałby wypromować swój lokalny biznes, musi podjąć szereg kroków. We współczesnym świecie niezwykle ważna jest promocja w sieci. Wynika to z faktu, iż zdecydowana większość osób poszukuje informacji na temat różnorodnych produktów i usług przede wszystkim za pośrednictwem internetu. O czym należy pamiętać chcąc wypromować lokalny biznes? Najważniejsze porady i wskazówki prezentujemy w niniejszym poradniku.

Czym jest lokalne pozycjonowanie?

Lokalne pozycjonowanie (ang. local SEO) to strategia optymalizacja strony internetowej w zakresie określonej lokalizacji. Celem tego rodzaju działań jest to, by dana witryna znalazła się na szczycie listy lokalnych wyników wyszukiwania w Google. Obecność na górze listy daje ogromne szanse na dotarcie z ofertą do szerokiego grona potencjalnych klientów. 

Działanie local SEO najlepiej wyjaśnić w praktyce. Przykładowo: potencjalni klienci poszukujący najlepszej restauracji w Warszawie wpisują w Google „restauracja Warszawa”. Te strony, które pojawią się na szczycie listy wyszukiwania, najpewniej będą brane pod uwagę w pierwszej kolejności. Właśnie z tego względu inwestycja w lokalne pozycjonowanie jest tak istotna.

Po pierwsze: wizytówka w Google

Spośród działań obejmujących pozycjonowanie lokalne bardzo ważne jest, by stworzyć wizytówkę firmy w Google My Business. Jest to narzędzie wyróżniające się bardzo wysoką skutecznością w zakresie dotarcia z przekazem do potencjalnych klientów. 

Jak założyć wizytówkę w Google? Jest to naprawdę wyjątkowo proste. W tym celu wystarczy wypełnić specjalny formularz na stronie google.com/intl/pl_pl/business. Trzeba podać w nim podstawowe dane dotyczące przedsiębiorstwa, takie jak nazwa, profil działalności, telefon, adres. Wizytówka jest bardzo przydatnym narzędziem, ponieważ dzięki niemu potencjalni klienci będą wiedzieć, w jaki sposób można skontaktować się z przedstawicielami firmy oraz uzyskać szereg informacji na temat oferty.

Ruch organiczny

Ruch organiczny to darmowy ruch, który jest generowany przez wyszukiwarki. Użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę określone hasło, a następnie pojawiają się setki różnych stron. Ważne jest to, by witryna danego przedsiębiorcy znajdowała się możliwie najwyżej. 

Co zrobić, by to osiągnąć? Przede wszystkim zainwestować w treści wysokiej jakości. Doskonałym rozwiązaniem jest prowadzenie firmowego bloga zawierającego branżowe porady i wskazówki dla potencjalnych klientów. W ten sposób przedsiębiorstwo zyskuje zaufanie wśród potencjalnych klientów.

Dobór odpowiednich fraz do pozycjonowania

Jeśli chcemy, by nasza firma trafiła na szczyt listy wyników wyszukiwania, musimy także dobrać odpowiednie frazy kluczowe do pozycjonowania. W przypadku pozycjonowania lokalnego niezwykle ważna jest nazwa miejscowości lub regionu, w którym działamy. 

Pozwoli to dotrzeć z przekazem do wyselekcjonowanego grona użytkowników, którzy najpewniej będą zainteresowani naszą ofertą. Odpowiednie nasycenie frazami kluczowymi strony internetowej to jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania lokalnego. Podczas dobierania słów kluczowych warto sprawdzić, jakie działania w tym zakresie podjęli nasi najwięksi konkurenci z branży. 

Jakie jeszcze działania należy podjąć?

Na pozycjonowanie lokalne składają się również następujące działania:

  • publikacja na stronie internetowej danych teleadresowych,
  • pozyskiwanie linków zewnętrznych,
  • optymalizacja tytułu, nagłówków oraz meta opisu w zakresie pozycjonowania lokalnego.

Artykuł sponsorowany

REKLAMA

Czytaj także

Lublin

„Wojsko można pogodzić też ze studiami”. Przed komisjami stanie 230 tysięcy młodych Polaków

30 marca 2023
Kraj i Świat

Mer Awdijiwki: W mieście nie ocalał żaden dom

30 marca 2023
Kraj i Świat

Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę o Krajowej Sieci Onkologicznej

30 marca 2023
Lublin

Pracownicy MOPR przyszli na sesję. Domagają się podwyżek [ZDJĘCIA]

30 marca 2023
Lublin

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie otworzył drzwi [ZDJĘCIA]

30 marca 2023
Multimedia

Dzień Otwarty Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie

30 marca 2023
Lublin

Specjalny wydział zajmie się przestępstwami środowiskowymi w regionie

30 marca 2023
Multimedia

Inauguracja działania Wydziału Zwalczania Przestępczości Środowiskowej

30 marca 2023
Następna wiadomość

Śnieżyce i siarczysty mróz już od piątku

antena

    81 743 73 83
    informacje@radio-lublin.pl



ciekawostki

Wielcy malarze dodawali żółtka jaj do farb. Już wiadomo dlaczego

30 marca 2023

Hałas drogowy powoduje wzrost ciśnienia krwi

30 marca 2023

Ok. 4 godziny każdego dnia! Ile czasu dbamy o siebie i co robimy?

28 marca 2023

Depresja przyspiesza starzenie

27 marca 2023

o tym się mówiło

Dwie zawodniczki MKS-u Lublin wezmą udział w turnieju w Heidelbergu

Tragiczny pożar w Trzcińcu. Nie żyje aktor Piotr Wysocki

Kilkaset osób odciętych od sieci. Wszystko przez złodziei kabli [ZDJĘCIA]

29.03.2023 Informator kulturalny

„Informatyka jest kobietą”. Konferencja na lubelskiej uczelni

W intencji osób uzależnionych przejdą ulicami Starego Miasta

REKLAMA

Polskie Radio Lublin S.A.
ul. Obrońców Pokoju 2
20-030 Lublin
tel. 801 501 022 / 81 53 64 200
fax 81 532 87 28
e-mail: poczta@radiolublin.pl

Regulaminy
Partnerzy
Patronaty
Reklama
Kontakt
BIP

NASZE
CZĘSTOTLIWOŚCI:

102.2 MHz -Lublin
103.1 MHz -Ryki

103.2 MHz -Zamość
100.9 MHz -Chełm

93.1 MHz -Biała Podlaska

© 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone. Radio Lublin S.A.

Brak wyników
Pokaż wszystkie wyniki
  • WIADOMOŚCI
    • BIAŁA PODLASKA
    • CHEŁM
    • LUBARTÓW
    • LUBLIN
    • PUŁAWY
    • ZAMOŚĆ
    • KRAJ I ŚWIAT
  • W RADIU
    • KULTURA
    • MUZYKA
    • PUBLICYSTYKA
    • REPORTAŻ
    • SPORT
    • POGODA
  • GALERIE
  • PATRONATY
    • KALENDARIUM
    • WNIOSEK O PARTONAT
  • AUDYCJE
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • LUDZIE RADIA
    • HISTORIA RADIA LUBLIN
    • STUDIO LUBLIN
    • STUDIO IM. BUDKI SUFLERA
    • REKLAMA
    • REGULAMINY i RODO
    • BIP
    • KONTAKT

© 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone. Radio Lublin S.A.

Ta witryna wykorzystuje cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.
Skip to content
Open toolbar Narzędzia ułatwień

Narzędzia ułatwień

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Zmniejsz tekstZmniejsz tekst
  • KontrastKontrast
  • NegatywNegatyw
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Czcionka alternatywnaCzcionka alternatywna
  • Reset Reset