Mieszkanka Lublina w lipcu tego roku zamówiła w sklepie internetowym jednej z czołowych polskich marek odzieżowych element garderoby. Korzystając z prawa konsumenta do zwrotu towaru kupionego poza lokalem przedsiębiorcy, odesłała zakup już kilka dni później. Mimo, że – jak wynika z potwierdzenia firmy kurierskiej – przesyłka zwrotna została dostarczona do magazynu przedsiębiorstwa 31 lipca 2024 roku, klientka już od kilkunastu tygodni czeka na zwrot należnych jej pieniędzy.
Po licznych bezowocnych kontaktach z biurem obsługi klienta, po wielokrotnych monitach, zwróciła się do „Pogotowia radiowego” o pomoc w odzyskaniu pieniędzy od firmy odzieżowej. Jakie działania podjęliśmy? Czy to się udało? O tym mówimy w poniedziałkowej audycji, w której także inna mieszkanka Lublina dzieli się opowieścią o rzekomych dostawcach niezamówionej paczki, przestrzegając wszystkich słuchaczy przez możliwą próbą oszustwa.
Do słuchania Polskiego Radia Lublin 4 listopada 2024 roku od 12:00 do 13:00 zaprasza Dariusz Turecki.
Fot. pixabay.com