Mieszkanka Chełma skontaktowała się z „Pogotowiem radiowym” prosząc o pomoc w sprawie opłaty karnej, którą musiała uiścić za „bezpłatny” w założeniu postój pod jednym z chełmskich dyskontów.
Opłatę nałożono tylko dlatego, ze moja rozmówczyni zapomniała pobrać biletu tuż po przyjeździe za zakupy i zaparkowaniu samochodu. Czy udało się rozwiązać problem słuchaczki Polskiego Radia Lublin? Jak zareagował operator parkingu, spółka ATPark, a także właściciel sieci sklepów spółka Jeronimo Martins Polska?
O tym w audycji Polskiego Radia Lublin „Pogotowie radiowe” 21 października 2024 roku od godziny 12:00 do 13:00, której gościem jest także Krzysztof Nadolski – Rzecznik Konsumentów dla Miasta Chełm i Powiatu Chełmskiego.
Zaprasza Dariusz Turecki.
Fot. pixabay.com
Pliki dźwiękowe
21.10.2024 Pogotowie radiowe



![Ośrodek w Załuczu otrzymał specjalny samochód do przewozu osób z niepełnosprawnościami [WIDEO] 3 EAttachments91845762df8581bec35364732da0b3157283718 xl](https://radio.lublin.pl/wp-content/uploads/2025/12/EAttachments91845762df8581bec35364732da0b3157283718_xl-350x250.jpg)







