Zaoszczędzą czas i pieniądze. Spółka gazownicza otworzyła nowy punkt obsługi klienta

office 2360063 1280 2023 09 08 205547

Punkt Obsługi Klienta w Białej Podlaskiej uruchomiła spółka PGNiG Obrót Detaliczny – Spółka z Grupy ORLEN. Mieszkańcy będą mogli tu między innymi podpisać umowę, zmienić taryfę, sprawdzić historię płatności oraz faktur.

Punkt Obsługi Klienta w Białej Podlaskiej mieści się na parterze budynku filii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego przy ulicy Warszawskiej 14. Będzie otwarty dwa razy w miesiącu w godzinach od 9.00 do 15.00. Pierwszy dyżur odbył się dziś (08.09), a kolejne są zaplanowane na 22 września, 4 i 18 października.

CZYTAJ: Tragedia podczas wycinki drzewa. Nie żyje mężczyzna

Do tej pory mieszkańcy Białej Podlaskiej musieli pokonać 70 km, by dotrzeć do najbliższego Biura Obsługi Klienta w Siedlcach.

PaSe / opr. PrzeG

Fot. pixabay.com

Exit mobile version