Orange Polska ma zwrócić klientom pieniądze. UOKiK zadecydował

hands 1851218 1280 2023 09 20 131147

Orange Polska wykona decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – poinformował rzecznik Orange Polska Wojciech Jabczyński. Chodzi o zwrot konsumentom opłat za połączenia z infoliniami Orange i nju mobile oraz opłat pobieranych za diagnozę techniczną.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował w środę (20.09), że Orange Polska ma zwrócić koszty za połączenia z infolinią klientom, korzystającym z ofert Orange i nju, którzy: dzwonili na infolinię od 12 marca 2022 do 12 marca 2023 r.; zawarli nową umowę lub zmienili jej warunki po 25 grudnia 2014 r.; w czasie kontaktu z infolinią posiadali pakiet z nielimitowanymi rozmowami na telefony komórkowe; nie złożyli reklamacji w zakresie kosztów połączenia z infolinią lub otrzymali negatywną odpowiedź. Dodano, iż spółka ma także przestać pobierać opłaty za diagnozę techniczną (49 zł) oraz zwrócić pobrane z tego tytułu opłaty.

Jak przekazał rzecznik Orange Polska Wojciech Jabczyński, spółka wykona decyzję UOKiK, do czego zobowiązała się w wyniku dialogu z Urzędem.

– Opłatę za połączenia z infoliniami znieśliśmy już w marcu 2023 roku. Pozostałe zobowiązania zrealizujemy zgodnie z harmonogramem – podkreślił. 

PAP / RL / opr. WM

Fot. pixabay.com

Exit mobile version