Poprzez animację do serca czytelnika. Wyjątkowa kampania społeczna

1. plakat mole ksiazkowe wersja pozioma 2023 05 12 121008

Niezwykła animacja zachęca do czytania. W ramach kampanii społecznej Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 powstał miniserial „Mole książkowe”.

Produkcja składa się z czterech odcinków i przedstawia perypetie moli książkowych, które poznajemy w gabinecie terapeutki Krystyny. Terapia ma pomóc im poradzić sobie z obsesją zjadania papieru. Zadaniem Krystyny jest wybranie tych moli, które rokują poprawę, i wspólna walka o przyszłość czytelnictwa.

Swoich głosów postaciom udzielili znani aktorzy, muzycy, sportowcy i twórcy internetowi, m.in. Małgorzata Kożuchowska, Natalia Kukulska, Reni Jusis czy Cezary Żak.

Produkcja dostępna jest na stronie internetowej nprcz.pl oraz kanale YouTube.

RL / opr. WM

Fot. materiał organizatora

Exit mobile version